Recent Updates Toggle Comment Threads | Keyboard Shortcuts

  • Trans Gallaxy 9:55 pm on March 3, 2015 Permalink | Reply  

    Multe cereri de colaborare pe autoutilitare de pana in 3.5 tone 

     

    Mercedes-Benz-Sprinter-2xx-17249_1155133306952Cu regret trebuie sa mărturisesc ca în ultima perioada am fost nevoit sa refuz mai multe cereri pentru parteneriate, ale unor companii care dețin utilitare de pana în 3.5 tone. Motivul este simplu, nu este cerere pentru transport cu acest tip de autoutilitare pe cât de mare este oferta.

    Este foarte interesant cum anumiți oameni decid sa-și investească banii, și mai interesant că mulți optează să investească in serviciile de transport de mărfuri cu precădere pe rute internaționale.

    Ce te-ar putea îndrepta sa investești în serviciul de transport rutier de mărfuri atât național cât și international ?

    (More …)

     
  • Trans Gallaxy 1:28 pm on June 26, 2014 Permalink | Reply  

    Informații pe care trebuie sa le cunoști înainte sa ceri o oferta de preț pentru transport internațional 

    CallCenter_1Pentru a economisi timp și bani înainte să ceri o ofertă de preț sau o cotație de transport internațional este bine să ai câteva informații la îndemână, si anume:
    - informații despre adresa de încărcare: nume firmă, stradă, număr, cod poștal, localitate.
    Exemplu: Indesit Company SpAViale Aristide Merloni, 47, 60044 – Fabriano – Ancona – Italy
    - informații despre data de încărcare: data și ora pe care vi le-a confirmat expeditorul cu privire la disponibilitatea de preluare a mărfii precum și programul acestuia de lucru.
    - informații despre marfă:  mod de ambalare (paleți, cutii, colete, etc), dimensiunile, greutate, volum.
    Exemplu: 2 europaleți 120×80 cm cu înaltimea de 90 cm și greutate brută de 350 kg, sau 50 colete 30x30x40 cm, 1.8 mc și greutate brută de 700 kg.
    - informații despre adresa de descărcare: la fel ca și cea de încărcare.
    - informatii despre data de descărcare: în funcție de data în care se dorește marfa se va alege tipul de transport potrivit.
    Fără toate aceste informații brokerului dumneavoastră în transport îi va fi foarte greu sau chiar imposibil sa vă comunice un preț de la primul apel, caz în care trebuie să reveniți după ce le obțineți. Pentru a le obține trebuie sa contactați din nou furnizorii si persoanele de contact, ceea ce înseamnă alte cheltuieli si timp pierdut.
    Acum că știi de ce ai nevoie, adună informațiile necesare înainte să suni pentru o cotație de transport internațional.
    Pentru un exemplu concret nu ezitați să accesați următorul link http://www.transgallaxy.ro
     
  • Trans Gallaxy 10:32 am on June 5, 2014 Permalink | Reply  

    O nouă manevră a guvernului înainte de alegeri 

    mercedes_benz_actros_transportation_trucks_vehicles_1280x800_37836Mă tot intreb oare când vor termina cu minciunile și vor începe într-adevăr să facă ceva pentru agenții economici din țara asta. Ultimul șiretlic gândit de conducătorii noștri dragi a fost cum să crească acciza la motorină, dar în același timp să nu își urce în cap transportatorii care și așa au cheltuielile la limita suportabilității. Cursul lucrurilor a fost după cum urmează:

    Pe 31 martie, guvernul a aprobat OUG prin care li se acordă transportatorilor o reducere de 4 eurocenţi din supra-acciza de 7 eurocenţi care a intrat în vigoare la 1 aprilie. Procedura de acordare a deducerilor trebuie să fie detaliată într-un alt act normativ.Reducerea de accize se acordă pentru motorina utilizată pentru transportul rutier de mărfuri, cu autovehiculele sau ansambluri de vehicule articulate destinate exclusiv transportului rutier de mărfuri şi cu o greutate brută maximă autorizată de cel puţin 7,5 tone, precum şi pentru transportul de călători, regulat sau ocazional, exclusiv transportul public de călători, cu un autovehicul din categoria M2 sau M3. 

    Ministerul de Finanțe le pregătește o surpriză transportatorilor care vor să-și recupereze 4 din cei 7 eurocenți din supra-accizele aplicate de la 1 aprilie. Potrivit unor surse din Finanțe, sumele vor fi returnate numai în baza unor formulare completate și avizate de Registrul Auto Român cu date tehnice privind autovehiculele sau consumul de carburanți. Procedura va descuraja eventualele tentative de fraudare a bugetului, susțin sursele citate, dar va pune bariere și transportatorilor care sperau să recupereze sume însemnate. Rambursarea parțială a accizelor pentru transporatori va avea o procedură complicată în care va fi implicat RAR, intrucât Finanțele nu vor să își asume probleme tehnice privind categoriile de autovehicule, consumul necesar unei flote de transport în funcție de tipurile de activități, volumul de mărfuri etc. În acest fel, Finanțele cred că vor împiedica posibilele fraude, cum ar fi decontarea prin bonurile fiscale lăsate la casele de marcat ale benzinăriilor de către alți clienți. O mizerie pentru că cei de la finanțe știu prea bine că bonurile de carburant care nu au codul fiscal al firmei nu se pot deduce. Potrivit surselor, procedura „va fi o surpriză pentru transportatori care au profitat de o slăbiciune de moment a guvernului cauzată de calcule electorale”. Astfel, pe lângă potențialii fraudatorii, și transportatorii vor întâmpina dificultăți în procedura de rambursare și nu vor reuși să primească înapoi sume însemnate.

    Concluzia este una simplă și cât se poate de clară: nu există fraudatori, iar pentru transportatori toată piesa aceasta cu acciza a fost regizată să îndepărteze atenția acestora de la acestă creștere pentru care cu ceva timp în urmă s-au făcut anumite proteste și să-și crească puțin ratingul înaintea alegerilor europarlamentare. Atât.

     
  • Trans Gallaxy 2:46 pm on May 23, 2014 Permalink | Reply  

    Perioadă de decalaj între exporturi și importuri 

    Export declineDe câteva săptămâni încoace, mai exact imediat după sărbătorile pascale, am constat o scădere destul de importantă a exporturilor. Această scădere substanțială determină un decalaj între import și export, care afectează transportul internațional de marfă. Am primit multe cereri de transport marfa de import, atât de la clienții noștri frecvenți cât si de la cei noi, pe care le onorăm cu dificultate din cauza faptului că o importantă parte a parcul auto propiu cât și a partenerilor se află în țară. Acest tip de decalaj este normal și frecvent în transportul international de marfă de-a lungul anului, dar nu pentru perioada aceasta. Este oarecum îngrijorător pentru că dacă acest decalaj va continua va putea afecta pretul transportului pe import și implicit profiturile importatorilor sau preturile produselor din import. Sperăm ca exportatorii noștri să își revină cât de curând la nivelul lunilor precedente sau chiar peste acestea. Asteptăm o reactie a pieței în periaoda următoare, care cu siguranță va aplica o corecție.

     
  • Trans Gallaxy 9:53 pm on May 21, 2014 Permalink | Reply  

    Am gasit raspunsul! 

    225216_10150181735322198_187543427197_7072448_7030049_nChiar intaplator, am citit astazi un articol cu privire la subiectul despre care am scris ieri. Mai exact, ca sa va improspatez memoria, vorbisem despre profesionistii nostri plecati sa munceasca in strainatate si faptul ca in ziua de azi nu mai gasim oameni de calitate sa angajam. Noi cei care inca luptam in tarisoara asta cu toate piedicile ce ne sunt puse de conducatori si mentalitate. Am zis mentalitatea pentru ca uneori chiar noi suntem cei care ne incurcam pe noi insine si unii pe altii, datorita mai multor factori printre as enumera gandirea limitata(incuiata), lipsa de cultura si nu in ultimul rand lipsa de maniere si etica. Asa, articlolul despre care ziceam ma informa conform unor statistici ca banii trimisi in tara de cei care lucreaza in strainatate ar fi cam in acelasi numar cu investitiile straine in ultimii 10 ani. Deci am gasit raspunsul la intrebarile cu care am incheiat precedentul articol. E mult mai simplu sa-ti trimiti populatia tarii sa lucreze in strainatate decat sa atragi investitii straine sau sa facilitezi anteprenoriatul local, in plus banii sunt cam aceasi, sa nu-si forteze prea tare neuronii alesii nostri… La urma urmei ce conteaza ca suntem in urma la aproape toate capitolele si in toate domeniile! Pentru politicienii nostrii, care raman in tara, de unde nu pot decat sa deduc prin excludere ca sunt niste “profesionisti” in gilimele

    un-big-like

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     
  • Trans Gallaxy 3:43 pm on May 20, 2014 Permalink | Reply  

    Lipsa grava de profesionisti 

    225216_10150181735322198_187543427197_7072448_7030049_nAtat in domeniul transporturilor cat si in multe alte domenii se resimte in ultima perioada o lipsa mare de personal calificat. Zilnic primesc de la diferite site-uri de recrutare personal e-mailuri cu sute de locuri de munca disponibile, pentru zona de interes Cluj-Napoca. Peste 50% din posturile oferite sunt din domeniul IT dar nici cel financiar sau comercial nu sunt mai prejos. Aceasta crestere agresiva a necesarului de personal nu se poate datora decat unei cresteri economice cel putin la nivel loc sau a migrarii personalului calificat din zona. De mai bine de o luna suntem in cautarea unor soferi profesionisti, dar spre marea mirare nu am reusit inca sa recrutam din lipsa acuta a acestora din piata muncii. Asa cum se intampla cu toti profesionistii nostri, care prefera sa lucreze in strainatate pentru salarii si de 10 ori mai mari, asa se intampla si in transport cu conducatorii auto care prefera sa presteze pentru straini pe bani mai multi, masini mai bune si drumuri mult superioare. Ce solutii ne ofera conducatorii nostri? Afise de campanie electorala cu diferite fete mai cunoscute sau mai putin cunoscute…Autostrazi pe hartie sau virtuale…Cand o sa incepem sa invatam de la altii care se pricep mai bine?

     
  • Trans Gallaxy 9:30 am on May 14, 2014 Permalink | Reply  

    Faci transportul cu noi si primesti ceva inapoi! 

    225216_10150181735322198_187543427197_7072448_7030049_n

    “Faci transportul cu noi si primesti ceva inapoi” este un program pe care dorim sa-l concepem pentru a rasplati clientii nostri.

    Ne-am gandit sa facem acest lucru, prin oferirea unui anumit numar de puncte bonus in functie de valoarea transportului international care ulterior sa se poata folosi drept dicounturi pentru transporturi viitoare, diferite cadouri sau gratuitati la alte servicii. Este un proiect pe care suntem mandrii sa-l incepem si la care vom lucra cu mare drag, deoarece realizam ca nimic nu poate fi mai important decat sa facem clientii fericiti si sa le aducem mereu plus valoare. Pe masura ce vom muncii la acest important proiect va vom tine informati, fara insa sa va divulgam cu totul surpriza. Speram sa ne ridicam la asteptarile dumneavoastra!

     
  • Trans Gallaxy 8:43 pm on December 7, 2011 Permalink | Reply
    Tags: http://stirileprotv.ro/lbin/video_embed.php?media_id=60531293&section=3&video_section_id   

    Teapa a la Romania 

    logo trans gallaxyIn Romania cea mai buna afacere este inselaciunea si smecheria. Cateva milioane de euro ar fi datoriile pe care patronii mai multor societati de logistica, dar si cativa furnizori le-ar avea de incasat de la compania Mic.ro, la care miliardarul Dinu Patriciu este actionar majoritar. Astfel de tepe primesc transportatorii zilnic si nimeni nu face nimic in aceasta privinta.

     
  • Trans Gallaxy 11:48 am on July 25, 2011 Permalink | Reply  

    Concurs de vacanta! 

    Vara aceasta Trans Gallaxy te premiaza pentru distractie, te asteptam cu un concurs pe pagina noastra de Facebook. Arata-ne cat de tare te-ai distrat in vacanta si participa! Mai multe detalii gasiti aici:

    http://www.facebook.com/pages/Trans-Gallaxy/187543427197?sk=app_208195102528120

     
  • Trans Gallaxy 10:21 am on June 3, 2011 Permalink | Reply  

    Venim in ajutorul cailor de la Letea! 

    Ne implicam in cazul cailor abandonati si maltratati! Trans Gallaxy efectueaza transport de furaje cailor de la Letea, in colaborare cu GIA – Group Initiative for Animals . Va invitam pe fiecare sa participati la salvarea animalelor!

     
c
Compose new post
j
Next post/Next comment
k
Previous post/Previous comment
r
Reply
e
Edit
o
Show/Hide comments
t
Go to top
l
Go to login
h
Show/Hide help
shift + esc
Cancel